تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399 - 19:57
کد خبر : 56239

تاکید فرماندار صومعه سرا بر لزوم کنترل بازار

تاکید فرماندار صومعه سرا بر لزوم کنترل بازار

جارستان: فرماندار شهرستان صومعه سرا بر لزوم کنترل بازار به منظور جلوگیری از افزایش قیمت تاکید کرد. سید جلال سید محمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت : قیمت گذاری کالاها، نظارت و بازرسی واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است و این ستاد با هرگونه افزایش کرایه تاکسی ها، نانوایی ها

جارستان: فرماندار شهرستان صومعه سرا بر لزوم کنترل بازار به منظور جلوگیری از افزایش قیمت تاکید کرد.

سید جلال سید محمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت : قیمت گذاری کالاها، نظارت و بازرسی واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است و این ستاد با هرگونه افزایش کرایه تاکسی ها، نانوایی ها و کودهای کشاورزی مقابله می کند.

وی با اشاره به نظارت مستقیم با لحاظ کردن بخش بهداشتی در بازار تصریح کرد: حضور در بازار به صورت اکیپی صورت بگیرد و کنترل بازار یکی از تاکیدات اصلی است تا مردم لمس کنند که بر بازار نظارت می‌شود.
وی با تاکید بر این که درج قیمت کالاها الزامی بوده و نمایندگان ستاد در این مورد حساس هستند افزود: برخورد با متخلفان از سوی دستگاه تعزیرات حکومتی باید به جد دنبال شود.
فرماندار صومعه سرا در ادامه افزود: مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی باید قوی تر از مرحله قبل اجرا گردد زیرا مراجعات بیماران به بیمارستان رو به افزایش است و در صورت عدم رعایت دوباره حوادث ناگوار گذشته تکرار خواهد شد .
سیدمحمدی یاداور شد: از روزهای نخستین ویروس کرونا، کمک به نیازمندان توسط خیرین در شهرستان استمرار داشته که در ایام ماه مبارک رمضان هم باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار صومعه‌سرا با تاکید براینکه با نانوایی‌ها که اصول پخت نان را رعایت نکنند برخورد شود افزود:قوت غالب مردم نان است و نباید بدون کیفیت به مردم عرضه گردد .
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که در آن ۱۹ اتحادیه با حدود ۷هزار واحد صنفی وغیر صنفی مشغول فعالیت هستند./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.